با این خوراکی ها لاغر شوید

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 
 پایگاه صاعقه::اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه دنبال لاغری هستید و راز لاغر شدن را غذا نخوردن می دانید باید بگوئیم درست است که رژیم های لاغری معمولا تاکید در کم غذا خوردن دارند اما دسته ای از خوراکی ها هم هستند که کمک زیادی به لاغر شدنتان می کند.
 
اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه دنبال لاغری هستید و راز لاغر شدن را غذا نخوردن می دانید باید بگوئیم درست است که رژیم های لاغری معمولا تاکید در کم غذا خوردن دارند اما دسته ای از خوراکی ها هم هستند که کمک زیادی به لاغر شدنتان می کند. پس به جای دوری از این خوراکی ها آنها را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

کلم پیچ
کلم پیچ بسیار مغذی و سرشار از ویتامین A و C است . این ماده غذایی باعث آبرسانی به بدن و متابولیسم را افزایش می دهد. کلم پیچ همچنین سرشار از سولفور و فیبر است که برای کبد و دستگاه گوارش بسیار مفید است و باعث پاکسازی آنها می شود. همچنین به یاد داشته باشید که غذاهایی که حاوی فیبرمی باشند در کاهش اشتها تاثیر بسیار زیادی دارند.

فلفل های تند
فلفل های تند زمانی که با سایر خوراکیها مورد استفاده قرار گیرند سهم بسزایی در افزایش متابولیسم بدن دارند. فلفل با گرم کردن بدن باعث افزایش مصرف کالری توسط بدن می شود.

آواکادو
اواکادو حاوی 20 نوع ویتامین و مواد معدنی است.این میوه درصد بسیار پائینی شکر دارد و از نظر دارا بودن فیبر بسیار غنی است.آوا کادو ضمن افزایش متابولیسم بدن باعث احساس سیری می شود.

چای سبز
چای سبز ضمن اینکه حاوی آنتی اکسیدان و ضد سرطان است باعث افزایش متابولیسم بدن می شود و به این ترتیب چربی های اضافه بدن آب می شود. چای سبز همچنین دارای کافئین است که این ماده باعث سرحالی می شود.

دارچین
دارچین باعث تنظیم قند خون می شود و با این روش باعث کاهش اشتهای کاذب می شود. این ادویه ضمن اینکه کالری ندارد تا حدی باعث شیرین شدن غذاها می شود.

غلات کامل
غلات کامل بهترین خوراکی ها برای کاهش وزن هستند .غلات کامل چربی بسیار کمی دارند و فاقد کلسترول می باشند. غلات حاوی 10 تا 15 درصد پروتئین، مواد معدنی، آنتی اکسیدان و فیبر هستند. غلات از ابتلا به چاقی، بیماری های قلبی، دیابت و سرطان جلوگیری می کنند.

عدس
عدس ضمن اینکه سرشار از آهن است باعث افزایش متابولیسم می شود .این ماده غذایی منبعی بسیار غنی از فیبر است.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید